Code Geass Wiki
Advertisement

Kallen Kōzuki (紅月カレン, Kōzuki Karen), jest pół-Brytyjką i pół-Japonką. Na co dzień korzysta ze swojego brytyjskiego nazwiska, Kallen Stadtfeld (カレン・シュタットフェルト, Karen Shutattoferuto), czuje się jednak dumna z bycia Japonką i walczy w japońskim ruchu oporu używając japońskich personaliów. Dołączyła do Zakonu Czarnych Rycerzy i stała się pilotem Gurena Mk-II, początkowo najważniejszego Rycerza Mroku w posiadaniu Czarnych Rycerzy oraz jedną z najważniejszych podwładnych Zero. Jej bezgraniczna wierność liderowi przybiera wymiar romantyczny, zwłaszcza po poznaniu jego prawdziwej tożsamości.

Wygląd[]

Ma niebieskie oczy i dość osobliwy kolor włosów-bo odcień różowego.

Osobowość[]

Stanowcza, pewna siebie, jednak bez instynktu przywódczego. Wierna swojemu ugrupowaniu oraz liderowi. Nigdy się nie poddaje. Potrafi być naprawdę dyskretna- sama kryła swoje tajemnice, później jeszcze wiadomość o tożsamości Zero. Była tą, co doprowadzała lidera do pionu. Przez pierwsze odcinki w szkole wydawała się być słabą fizycznie, aż podejrzanie dziwnie spokojną i świetnie uczącą się dziewczyną, jednak to była tylko maska.

Historia[]

Cytaty[]

Ciekawostki[]

Advertisement