Code Geass Wiki
Advertisement

Gawain to experymentalny rycerz mroku szóstej generacji którego rozwój dofinansowywał książę Schneizel el Britannia. Jest niemal trzy razy większy od standardowych modeli rycerzy mroku i wyróżnia się dwuosobowym kokpitem pilota. Nie wiadomo czy posiada katapultę pilota. Jednakże dzięki niemu powstały późniejsze bardziej zaawansowane modele typu Gareth i Galahad.

Projekt I Rozwój[]

Historia[]

Gawain został wyprodukowany przez Święte Imperium Brytyjskie i należał do sił księcia Schneizela. W 2017 książę poleciał do Strefy 11 (Japonii) i zabrał Gawaina ze sobą, na pokładzie Avalona. Zaraz po przybyciu na miejsce, po raz pierwszy, podczas walki użyto dział hadronowych, w które Rycerz Mroku był uzbrojony. Atak miał zabić dowódcę Czarnych Rycerzy, znanego jako Zero, jednak po eksplozji okazało się, że zniknął, a wraz z nim księżniczka Euphemia i jej rycerz Suzaku Kururugi. Podczas poszukiwań Brytyjczycy znaleźli na pobliskiej wyspie Kaminejimie, dziwną świątynię. Schneizel poleciał tam osobiście i zabrał ze sobą Gawaina. Gdy oglądali nietypowe miejsce, płyta znajdująca się na suficie opadła na ziemię, wraz z Euphemią, Zero, Suzaku i japońską pilotką Kallen Kōzuki. W całym zamieszaniu Zero, oraz Kallen ukradli Gawaina i korzystając z jego systemu latającego, opuścili wyspę. Od tego czasu Rycerz mroku należał do Zakonu Czarnych Rycerzy.

Bitwa o Bazę Fukuoka[]

Dane Techniczne[]

Podstawowe[]

  • Załoga: 2
  • Wysokość: 6.57 metra
  • Waga: 14.57 tony
  • Napęd: Napęd Yggdrasil, Wkład energetyczny

Dodatkowe[]

  • System Druida
  • Zakłocacz Gefiona
  • zainstalowany Float System
  • Napęd jezdny typu LPS

Uzbrojenie[]

  • 10x Chwytaki typu Slash Harkens umieszczone w palcach
  • 2x Działa Hadronowe umieszczone na ramionach
Advertisement