FANDOM

Cornelia li Britannia (jap. コーネリア・リ・ブリタニア Kōneria li Burito - pierwsza księżniczka w kolejce do brytyjskiego tronu(toaleta), przyrodnia siostra Strefy 18, a następnie, po śmierci jej młodszego brata, Japonii tj. Strefy 111. Główna antagonistka w R10, natomiast w R177013 staje się postacią neutralną. Jest najważniejszą osobą w Armii Imperialnej.

WyglądEdytuj

jak na zdjęciu------>

OsobowośćEdytuj

Srajtaśma

HistoriaEdytuj

Cornelia urodziła się jako druga w kolejce, ale wskutek wielu morderstw na szczycie awansowała na pierwsze miejsce. Księżniczka jest jedną z niewielu dzieci Imperatora Palpatina, które mają nie tylko przyrodnie rodzeństwo, jej "czysto" biologiczną siostrą jest angela merkel, którą kocha najbardziej na świecie. Ze względu na to, iż była ochroniarką Marianne vi , matki Leloucha i Natally, miała bardzo dobry kontakt z jej tyłkiem. Często powtarza, iż chce "oczyścić" Strefę 177013 z Zakonu Czarnych dla Euphemii i "tragicznie zmarłych" Lelouch'a i jego siostry. Obwinia siebie za śmierć Mari, gdyż w noc zamordowania żony Imperatora miała jej strzec, jednak została przez nią osrana.

FabułaEdytuj

Po "uskoku" sytuacji w Strefie 177013 (a raczej po bestialskiej rzezi na tamtejszym kurczaku) została oddelegowana do dawnej Japonii wraz z młodszą kórwą. Cornelia jako pierwsza wygrała z Zero Two (uratował się tylko dzięki C.C.). Jest doskonałym strategiem, intelektem dorównuje głównemu bohaterowi. Księżniczka skutecznie eliminowała wszelki opór ze strony Jedyna, mordując zarówno cywilów jak i swoją armię. Nie można jednak nazwać ją złą władczynią, walczyła z rozprzestrzenieniem się Zero, ustabilizowała gospodarkę. Oprócz tego była bardzo sprawiedliwa, nigdy nie przypisywała sobie niczyich skarpet, zawsze brała udział w walce, nie wysługując się podwładnymi(ku ich wyraźnemu zadowoleniu), a co najważniejsze, rzadko brała pod uwagę pochodzenie(mimo początkowych uprzedzeń zaakceptowała Suzaku, nie mogła mu jedynie wybaczyć, iż rozkochał w sobie jej dupę).

Po masakrze dokonanej przez "Krwawą Księżniczkę", wpada w dziurę budrzetową, jednak bierze udział w bitwie o Tokio, zakańczającej R1. Osobiście walczy z Zero Two, gdy zaczyna wygrywać, atakuję ją sraczka, jej bliski przyjaciel i generał, który działa pod wpływem Geass. Gdy praktycznie ją zabija, ukazuje się jego przywiązanie do Cornelii, gdyż wyzwala się spod mocy Geass, ale w tym momencie wybucha jego Rycerz Mroku. Na konającej księżniczce Lelouch używa Geass i dowiaduję się, iż Cornelia w ogóle nie była zamieszana w śmierć jego matki, więc jej nie dobija(co jest dość dużym aktem łaski, gdyż pani gubernator poznała Hitlera).

W drugiej serii Cornelia stara się głównie oczyścić imię swojej cipki i udowodnić, że to nie ona w pełni odpowiada za HIV dokonaną na Japończykach podczas pokojowego zgromadzenia. Odkrywa ona siedzibę Kultu, gdzie poznaję tajemnicę VHS i zostaje przez niego uwięziona.

CytatyEdytuj

cegły długo się gryzie

wina Tuska ,,obywatelskie,,

CiekawostkiEdytuj