Code Geass Wiki
Advertisement

C.C. (jap. シー・ツー Shī Tsū).

Jest protagonistką Code Geass: Lelouch of the Rebellion. C.C. to nie jest jej prawdziwe imię; mimowolnie wyjawia Lelouch'owi we śnie swoje prawdziwe imię, które jest odgłosem spadającej kropli wody.

W 29. Anime Grand Prix zajęła 3 miejsce. Została wybrana jako najpopularniejszą postać kobieca w 2007 i 2008 roku na corocznym konkursie Anime Grand Prix magazynu Animage.

Wygląd[]

C.C. to dziewczyna o długich, sięgających prawie do pasa, jasnozielonych włosach i złotych oczach. Jest średniego wzrostu, nieco niższa od Kallen. Pod lewą piersią ma bliznę, która przypomina pieczęć Geassa.

Stroje C.C. są bogate i różnorodne. Widuje się ją w szerokim asortymencie różnych ubrań, często w zależności od sytuacji lub okresu. Często nosi własne ubrania Leloucha, w tym jego kostium Zero, gdy Lelouch potrzebuje wabika.

W pierwszym sezonie C.C. przede wszystkim nosi strój, w którym początkowo się pojawia - biały kaftan bezpieczeństwa, używany do krępowania jej, gdy była obiektem testów dla Imperium Brytyjskiego, przed rozpoczęciem serii. Kombinezony te zawierają wiele środków przytrzymujących, w tym różne paski i zamki błyskawiczne, a także wysoki kołnierz, który może zakneblować użytkownika. Kombinezony nie są ustawione tak, aby w pełni wiązały użytkownika, mają raczej długie rękawy, które rozszerzają się na zewnątrz bliżej mankietów. Wiele z tych kaftanów bezpieczeństwa można zobaczyć w laboratoriach badawczych Geass. Według Audio Drama powodem powszechnego używania skafandra przez C.C. jest poczucie, że nie jest wolna. Nosi ją przez większość pierwszego sezonu.

Dominującym strojem C.C. w drugim sezonie jest jej mundur Czarnych Rycerzy, który bardzo różni się od stroju pozostałych Czarnych Rycerzy. Zamiast zwykłej kurtki Black Knights, C.C. nosi czarny mundur bez rękawów z wysokim kołnierzem, złotymi wykończeniami i srebrnym symbolem Czarnych Rycerzy na piersi. Dolny koniec munduru dzieli się na cztery długie części, które prawie sięgają podłogi. Wokół talii nosi się również długą, zdobioną czerwoną szarfę. C.C. nosi również długie czarne rękawiczki ze złotymi wykończeniami z czerwonymi paskami na ramionach oraz długie biało-złote buty na wysokim obcasie. Pod jej mundurem C.C. nosi przycięty biały golf bez rękawów i białe szorty. Często widziana jest tylko w takiej bieliźnie.

W niektórych odcinkach nosiła mundur Ashford Academy i ma zawiązane włosy w dwa ogony. Ma to na celu nieznaczne wtopienie się w ciało ucznia, aby mogła się swobodnie poruszać, przekazywać wiadomości do Lelouch lub po prostu znaleźć więcej pizzy.

Charakter[]

C.C. nie wyraża emocji przez większą część każdego sezonu i wobec większości zachowuje się apatycznie. Jednak pewne emocje okazuje później w pierwszym sezonie i kilka razy w drugim, w obecności Leloucha. Kiedy zamyka swoje wspomnienia, cofa się do tego, jaka była setki lat temu, przerażona i otwarta. Jednak gdy odzyskuje wspomnienia, wraca jej osobowość.

Kallen podejrzewa, że C.C. jest zakochana w Lelouch, dzięki któremu C.C. niezwykle zdenerwowana. Potwierdza to, że C.C. nigdy nie zmusiła Leloucha do odebrania jej nieśmiertelności zgodnie z ich umową i martwi się, że zmieniła jego los.

Cytaty[]

  • (Do Lelouch vi Britannia) „Jeśli dam ci władzę, czy mógłbyś kontynuować? Proponuję umowę - w zamian za tę władzę musisz zgodzić się na spełnienie mojego jednego życzenia. Zaakceptuj tę umowę i akceptujesz jej warunki. Żyjąc w świecie ludzi, będziesz żył inaczej niż wszystkie: inna opatrzność, inny czas, inne życie. Moc Króla skazuje cię na życie w samotności. Czy jesteś na to przygotowany? "
  • (Do Lelouch vi Britannia) "Powiedziałem, że Geass jest Mocą Króla, która skazałaby cię na życie w samotności. Heh. Myślę, że może to nie do końca poprawne. Zgadza się, Lelouch?"
  • (Do Lelouch vi Britannia) „Lelouch, czy wiesz, dlaczego śnieg jest biały? Śnieg jest biały, ponieważ zapomniało się, jakiego koloru ma być”.
  • (Do siebie) „Fałszywe łzy przynoszą ból tym, którzy są wokół ciebie. Fałszywy uśmiech powoduje ból”.
  • (Do Lelouch vi Britannia) „Pragnę umrzeć”.
  • (Do Leili Malcal) „Chcesz żyć? Gdybyś miała władzę, mogłabyś żyć? Zawrę z tobą układ. Zaakceptuj ten kontrakt, a żyjąc w świecie ludzi, będziesz żyć inaczej niż wszyscy inny człowiek. Inna opatrzność, inny czas, moc króla cię odizoluje. Jeśli jesteś na to przygotowany, użyj tej mocy. Ale nadal jesteś dzieckiem. Dam ci czas, aż osiągniesz dorosłość, abyś wyboru. Kiedy go użyjesz, nie ma odwrotu. Ale jeśli tego nie zrobisz, przestanie istnieć. "
  • „Powinienem cię ostrzegać od samego początku. Że moc króla cię izoluje. Stracisz przyjaciół, staniesz się inny od przyjaciela z dzieciństwa, a zostaniesz zdradzony przez podwładnych. Rodzice znikną z twojego wzroku, twoje rodzeństwo zniknie jak rosa. Tak, to strasznie uciążliwe. I żałosne. Otóż, twoim jedynym towarzyszem jest samotność. Nie ma nikogo, kto by cię objął, który został umazany krwią. Wiele obrzucało cię skałami, i jako zemsta, podeptałeś ich. W tamtym czasie nikt nie zauważył tego krzyku, który potajemnie wzbierał w twoim sercu. Tak, to żałosne. Widząc to oblicze, moje rany często pulsowały. Teraz myślę, że jesteś kochany, ponieważ jesteś nieszczęśliwy. Ponieważ ból przeszywał twoje delikatne serce, dlaczego to uczucie samotności stopniowo goi się? Cały świat rzuca w ciebie kamieniami, zasypuje cię zniewagami. To jest coś, czego doświadczyłem z tego świata. Nie zdając sobie sprawy, masz sh czytaj mnie w mojej samotności. Nie wiedząc, wziąłeś na siebie moje grzechy. To tak, jakbyś był jadowitym amarylisem kwitnącym z ziemi. Tylko ja wiem o jego elegancji. ”- Wiersz postaci
  • "Młody człowiek umiera. Miał moc zmieniania świata, tworzenia nowego porządku. Świat się go bał, nienawidził go. Ale wiem, że umarł z uśmiechem na twarzy. Tylko ci, którzy zrealizowali swoje marzenie, będą naprawdę rozumiem to uczucie całkowitego zadowolenia. Więc to nie jest tragedia. A kiedy czuję smutek lub płaczę w nocy, śpiewam piosenkę. Piosenkę stworzoną przez człowieka. Zero Requiem! ” - C.C. podczas przerobionego epilogu z 2009 roku
  • „Są w życiu chwile, kiedy musisz zdystansować się od tych, których kochasz, ponieważ ich kochasz”.
  • „Na tym świecie zło może powstać z najlepszych intencji. I jest dobro, które może pochodzić ze złych intencji”.
  • „W głębi serca każdy wierzy, że jego zwycięstwo istnieje. Jednak w obliczu czasu i przeznaczenia akt wiary jest bezowocny i co najwyżej ulotny”.

Ciekawostki[]

  • Amber z Darker Than Black przypomina C.C. ponieważ obie są tajemniczymi dziewczynami, które mają nieznany związek z głównym bohaterem (Hei i Lelouch).
  • W R2, C.C. dodała dwa rogi do jej przebrania Ashford Student, dzięki czemu przypomina Chachamaru Karakuri z serii Mahousensei Negima.
  • Aktorka C.C. English Voice, Kate Higgins, zagrała inne żeńskie role Sakura Haruno z Naruto i Sabre z Fate Stay Night.
  • Przedstawienie C.C. jako Kot z Cheshire w Nunnally in Wonderland prawdopodobnie stworzy akronim kalamburowy na jej imię.
Advertisement